Ιδανικό σεμινάριο για άτομα που ψάχνουν εργασία σαν υπάλληλοι γραφείου γενικών καθηκόντων ή απλής γραμματειακής υποστήριξης όσο και σε θέσεις γραμματείας διοίκησης. Παρακολουθώντας αυτό το πρόγραμμα θα μάθετε να διεκπεραιώνετε πολλαπλά θέματα της καθημερινότητας στον εργασιακό χώρο ενός γραφείου όπως αυτός έχει διαμορφωθεί σήμερα.
Το μόνο πρόγραμμα που παρέχει δια βίου υποστήριξη με το εκπαιδευτικό του υλικό, διαθέσιμο και μετά το πέρας των μαθημάτων.
Απευθύνεται σε:
Το σεμινάριο προετοιμάζει τον μαθητή ακριβώς επάνω σε αυτά που ζητάνε οι εταιρίες από υπαλλήλους γραφείου. Με άλλα λόγια προσπαθεί να τους κάνει πολυεργαλεία. Να τους εφοδιάσει με πολλαπλές και πολύπλευρες γνώσεις έτσι ώστε να είναι χρήσιμοι σε κάθε επιχείρηση.
Η διδασκαλία του προγράμματος ακολουθεί τη μεθοδολογία της μικτής εκπαίδευσης:
Η παρακολούθηση - καθώς και η εξέταση πιστοποίησης - μπορεί να γίνει δια ζώσης ή εξ' αποστάσεως.
Όλα τα παραπάνω το καθιστούν το σεμινάριο του υπάλληλου γραφείου και γραμματειακής υποστήριξης το πιο ολοκληρωμένο σεμινάριο στην αγορά σήμερα.
Κόστος προγράμματος: 590€/490€ (αναλόγως τρόπου αποπληρωμής) με δυνατότητα εξόφλησης έως 12 άτοκες δόσεις (πιστωτική κάρτα). Αναζητείστε τις on-line προσφορές για εγγραφή!